directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 4 de novembre de 2026 04:40 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 12 de gener de 2016 15:19 h

Barcelona, oberta a acollir l'exposició 'David Bowie is'

La mostra itinerant volia fer estada en un equipament de la ciutat però no encaixava amb el calendari establert

ACN Barcelona.-Els organitzadors de la mostra itinerant 'David Bowie is', a càrrec del museu Victora&Albert, es van posar en contacte fa uns mesos amb un equipament de la ciutat de Barcelona per poder-hi fer parada en el marc de la seva gira internacional. Així ho han confirmat fonts properes a l'ACN, que argumenten que no era possible acollir l'exposició en aquell moment per problemes de calendari. Ambtot, mantenen la porta oberta a que algun museu o equipament de Barcelona la pugui exhibir si encaixen les dates i els requeriments d'espai. 'David Bowie is', a primera retrospectiva internacional sobre la carrera de l'artista, mort aquest dilluns.

L'exposició recull més de 300 objectes que inclouen lletres escrites a mà, vestits originals, fotografies, escenografies o il·lustracions d'àlbums de les últimes cinc dècades i explora l'àmplia gamma de col·laboracions de Bowie amb artistes i dissenyadors en els camps de la moda, el so, els gràfics, el teatre, l'art i el cinema.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.