directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 4 de novembre de 2026 05:29 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Tarragonès doble fletxa Dimecres, 13 de gener de 2016 11:17 h

Mor l'home que ha matat amb una escopeta la seva exparella al mig del carrer a Vila-seca

L'Ajuntament decreta un dia de dol i convoca una concentració per la primera víctima de violència masclista del 2016 a Catalunya

ACN Vila-seca.-L'home que s'ha intentat suïcidar després de matar amb una arma de caça la seva exparella al mig del carrer a Vila-seca ha mort a l'Hospital Joan XXIII, on ha arribat ferit crític. Segons han confirmat fonts policials, Santos G.M. de 59 anys, hauria anat al domicili de la que havia estat la seva parella, Lucinda E.M. de 43 anys, i amb qui tenia almenys dos filles en comú. Un cop al carrer i, segons ha pogut saber l'ACN, li ha disparat un sol tret al cap amb una escopeta, en concret una arma llarga de calibre 12. Tot seguit, ell s'hauria disparat amb la mateixa arma a l'abdomen. L'Ajuntament de Vila-seca ha condemnat els fets i ha convocat una concentració a les dues del migdia.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.