directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 4 de novembre de 2026 07:26 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 14 de gener de 2016 10:41 h

C’s demana als consellers que compleixin la llei i treballin per solucionar els problemes dels catalans

Fernando de Páramo assegura que Ciutadans està disposat a arribar a acords en matèria social amb el Govern però denuncia un “cordó sanitari”

ACN Barcelona.-El secretari de comunicació de C’s i portaveu adjunt del grup parlamentari, Fernando de Páramo, ha demanat als nous consellers del Govern que compleixin la llei. En declaracions als periodistes a la sortida de l’acte de pressa de possessió dels membres de l’executiu, Páramo ha recordat que “no han estat designats com a consellers de la independència, sinó consellers amb funcions que volem que es compleixin”. A més, ha defensat que tenen assignats departaments com sanitat i educació i que s’han de dedicar a solucionar els “problemes reals” dels ciutadans. D’altra banda, ha assegurat que el seu partit està encantat de posar-se a treballar i poder arribar a acords en matèria social amb el nou executiu però ha denunciat que el govern de Puigdemont ha decretat un “cordó sanitari” respecte als partits no independentistes.

“Esperem que els consellers compleixin la promesa que han fet als ciutadans de complir la llei”, ha afirmat el portaveu adjunt de C’s, per després posar en relleu que hi ha departaments que estan dedicats a resoldre els problemes dels ciutadans.En aquest sentit, ha lamentat que en la passada legislatura, no es donés resposta a les inquietuds dels ciutadans, perquè, segons Páramo, es van centrar a parlar de la independència. “Esperem que aquest equip treballi pel que importa als catalans, tinguin o no estelada al balcó”, ha conclòs. Preguntat per la seva opinió sobre la fórmula que va utilitzar Puigdemont per prometre el càrrec de president de la Generalitat, ha explicat que Ciutadans no ha iniciat cap impugnació de l’acte, però ha defensat que el primer que ha de fer un president és assegurar que complirà la llei, la democràcia i la Constitució. Finalment, s’ha mostrat disposat a parlar sobre qüestions socials amb el Govern però ha denunciat un “cordó sanitari”. Segons Páramo, Junts pel Sí no votarà a favor de cap mesura de C’s en qualsevol matèria, com tampoc d'altres grups com el PP o Catalunya Sí que Es Pot.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.