directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 4 de novembre de 2026 08:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 14 de gener de 2016 13:02 h

Romeva: "Tenim una feina important d'explicar al món què volem fer i que tenim molt a aportar com a país i societat"

El conseller remarca que la prioritat immediata serà la pròpia creació i posada en marxa del nou departament d'Exteriors

ACN Barcelona.-El tot just nomenat conseller d'Exteriors, Raül Romeva, ha assegurat aquest dijous que una de les tasques més importants a desenvolupar pel nou departament serà explicar què pot oferir Catalunya al món. "Tant important és demanar complicitats perquè allò que volem fer ho puguem fer com explicar què podem aportar tant en l'àmbit europeu com internacional", ha dit als mitjans després que el fins ara secretari d'Exteriors, Roger Albinyana, li hagi fet el traspàs competencial. Romeva ha subratllat que, a diferència dels seus companys de gabinet, tindrà feina afegida perquè ha de crear i posar en marxa un departament fins ara inexistent -que també engloba Relacions Institucionals i Transparència- i ha volgut deixar clar que, malgrat ser una àrea sensible, evitaran les "polèmiques" amb l'Estat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.