TMB titlla d'"estratègia oportunista" les mobilitzacions i aturades de servei de la plantilla per al febrer
La direcció assegura que s'aprofiten la inauguració de la L9 sud i el Mobile World Congress per pressionar pel conveni col·lectiu
ACN Barcelona.-Els responsables de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) han qualificat d'"estratègia oportunista" el calendari de mobilitzacions i aturades del servei que el Comitè d'Empresa ha anunciat per al mes de febrer. TMB ha considerat que es tracta d'una maniobra "dissenyada pels sindicats" amb la vista posada a dos grans esdeveniments que tindran lloc a Barcelona durant aquell mes, la inauguració de la línia 9 sud del Metro i la celebració del Mobile World Congress. Tot plegat, indiquen, per "pressionar" en el procés de negociació del conveni col·lectiu.
Per a la direcció de la firma és "incomprensible" que "s’aboqui" la plantilla a una vaga quan el conveni ha vençut "tot just" l'1 de gener del 2016. Els responsables de TMB recorden que va ser "per voluntat de l’empresa" que es van iniciar les negociacions l'octubre passat, que ara s'està "en ple procés" i que no es donen "raons objectives" per trencar-lo. En aquest sentit, la direcció de TMB reitera la voluntat de seguir negociant "amb una actitud constructiva i de bona fe".En tot cas, també ha afegit que "no cedirà" a la pressió d'unes accions "pensades per causar la màxima pertorbació" en la mobilitat de la ciutadania de Barcelona i l'àrea metropolitana.






