directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 4 de novembre de 2026 13:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Gironès doble fletxa Dissabte, 16 de gener de 2016 13:14 h

Arrimadas: "El Govern de la Generalitat no tindrà estabilitat; ells mateixos reconeixen que no tenen prou majoria"

La líder de Ciutadans a Catalunya diu que tenir un president investit "no ha canviat res" perquè continuen amb un full de ruta "il·legal"

ACN Girona.-Ciutadans augura que el Govern de la Generalitat no tindrà estabilitat perquè no tenen prou suports i creu que la situació és "delicada". Segons la líder del partit a Catalunya, Inés Arrimadas, "ells mateixos reconeixen que no tenen prou majoria" en referència a les declaracions que la consellera de la Presidència, Neus Munté, va fer ahir on afirmava que el Govern no té garantida al 100% l'estabilitat parlamentària amb la CUP alhora que treia ferro pel fet d'haver de mantenir una pròrroga pressupostària. Ciutadans també considera que el fet de tenir un president investit "no canvia res" perquè l'actual equip de govern continua amb un full de ruta "il·legal" com es el procés cap a la independència. "Creiem que no podem perdre cap dia ni cap euro més amb aquest debat", ha afegit Arrimadas, que ha fet aquestes declaracions a Girona on s'ha reunit amb coordinadors i membres de l'executiva gironina.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.