directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 4 de novembre de 2026 13:14 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 16 de gener de 2016 13:44 h

Chacón demana a Podem que no bloquegi un pacte de govern per divisions internes de partit

La diputada del PSC al Congrés diu que “si algú ha enganyat” Colau sobre la constitució de grups, “ha estat Iglesias”

ACN Barcelona.-La diputada del PSC al Congrés Carme Chacón ha demanat aquest dissabte a Podem que no bloquegi “la conformació d’un govern del canvi” per divisions internes de partit ni pel “repartiment de cadires”. Sobre la constitució dels grups parlamentaris, on no hi hauria cabuda per un grup sota el nom d’En Comú Podem, Chacón ha assenyalat que “el Congrés està per resoldre els problemes dels ciutadans, no per solucionar les divisions internes de Podem”. En aquesta línia, la dirigent socialista ha dit que “el reglament del Congrés és clar” i diu que “si fas la cursa de les eleccions junts, després pots formar grups separats per tenir més cadires, més diners i més torns d’intervenció que la resta”. “Vull creure que quan Colau es presenta a unes eleccions, coneix les normes”, ha dit Chacón, que ha assegurat que “si algú ha enganyat” l’alcaldessa de Barcelona sobre la possibilitat de constituir un grup propi amb En Comú Podem, “ha estat Pablo Iglesias, que es va atribuir tots els escons des del primer moment que es va conèixer el resultat”.

Chacón ha presentat aquest dissabte en roda de premsa les primeres iniciatives parlamentàries impulsades pels socialistes i ha assegurat que el grup està “complint amb els compromisos electorals des del primer moment”. En total, el PSOE ha presentat 17 iniciatives que consideren prioritàries, com derogar les retallades en drets del PP, l’increment del salari mínim, una llei contra la pobresa energètica, una nova llei educativa per derogar la LOMCE, la prohibició de l’indult, la supressió del vot pregat per als ciutadans espanyols a l’estranger o “la recuperació de la independència a Radiotelevisió Espanyola”, entre d’altres.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.