La Guàrdia Urbana de Tarragona deté un lladre que es va tancar al domicili on va robar armat amb dos ganivets
L'individu està acusat d'un presumpte delicte de robatori amb força, d'amenaces amb arma blanca i de desobediència, resistència i atemptat als agents de l'autoritat
ACN Tarragona.-La Guàrdia Urbana de Tarragona va detenir, el passat divendres, un lladre que havia entrat a robar en un domicili de la zona del camí de l'ermita del Llorito. Els agents van ser alertats a les nou del matí amb una trucada que informava d'un robatori amb força. Quan van arribar al lloc dels fets, el lladre encara es trobava dins de l'habitatge armat amb dos ganivets. Finalment, va sortir i va amenaçar els agents durant una estona, visiblement alterat, però aquests últims el van poder immobilitzar i emmanillar. La detenció es va produir per un presumpte delicte de robatori amb força, d'amenaces amb arma blanca i de desobediència, resistència i atemptat als agents de l'autoritat.
El detingut va ser traslladat a l'hospital de Santa Tecla per tal de ser reconegut per un metge i, posteriorment, a la comissaria dels Mossos d'Esquadra, on va quedar en custòdia.La Guàrdia Urbana de la ciutat va detenir dues persones més dissabte a les quatre de la tarda, pel robatori d’una motocicleta unes hores abans. Els agents van localitzar la motocicleta, que ja estava mig desmuntada en diverses peces, i van informar el propietari, que la va poder recuperar unes hores més tard.






