directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 4 de novembre de 2026 20:01 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 19 de gener de 2016 17:36 h

Sis eurodiputats visitaran el Delta l'endemà de la manifestació del 7F que ha de visualitzar el rebuig social al PHE

La PDE els mostrarà el problema de la regressió sobre el terreny i els asseurà amb els sector socioeconòmics més afectats

ACN Tortosa.-Europarlamentaris del Partit Popular Europeu, dels Verds, d'Esquerra Unida- Esquerra Verda, i d'Europa de la Llibertat i la Democràcia visitaran, el dia 8 de febrer, l'Illa de Buda, al delta de l'Ebre on se'ls mostrarà els efectes de la regressió i els problemes del creixement del nivell del mar. A la tarda, a petició de la PDE, es reuniran amb agents socials i experts del territori perquè els traslladin les seves inquietuds i pors davant els plantejaments hidrològics de l'estat espanyol. També serà important la repercussió i participació de la manifestació el dia anterior, el diumenge 7 de febrer, convocada a Amposta. La protesta, per incidir en un missatge en clau europea, tindrà per lema "l'Ebre sense cabals és la mort del Delta" i es confia en la participació de persones d'arreu de Catalunya.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.