directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 4 de novembre de 2026 06:17 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 23 de gener de 2016 10:16 h

Un mosso fora de servei deté a Barcelona un home per atracar tres entitats bancàries en un mes

L'atracador va haver de marxar sense diners en els dos primers intents i es va endur 1.800 euros en el tercer

ACN Barcelona.-Un agent dels Mossos d'Esquadra fora de servei va detenir dijous passat un home com a presumpte autor de tres atracaments a entitats bancàries comesos en el darrer mes. El 5 de gener hauria atracat sense èxit una sucursal bancària de l'Hospitalet de Llobregat, esgrimint una arma de foc. El 12 de gener va tornar-ho a intentar, també sense èxit, en una entitat bancària de l'Eixample de Barcelona i l'endemà en una oficina del districte de Sant Martí, d'on es va poder endur 1.800 euros. El dia 21 l'agent fora de servei el va reconèixer i el va detenir. L'arrestat ha ingressat a presó per ordre judicial.

El 5 de gener pels volts de les vuit del matí un individu va cometre un atracament en una sucursal bancària de l'Hospitalet de Llobregat. Tot i esgrimir una arma de foc, l'home va fugir abans d'aconseguir res, ja que va detectar un vianant que havia presenciat els fets des del carrer. Gràcies a les càmeres de videovigilància i a la descripció de l'atracador feta per les víctimes i els testimonis, els agents van identificar l'autor dels fets. Es tracta d'un home de 68 anys, de nacionalitat espanyola i sense domicili conegut.Mentre els Mossos d'Esquadra buscaven el sospitós, l'home va tornar a atracar dues vegades més a Barcelona. El 21 de gener un agent fora de servei va veure el presumpte autor dels robatoris i el va detenir. El presumpte lladre portava un paper manuscrit en què havia anotat les característiques de diferents oficines bancàries que havia visitat a fi d'atracar-les. L'arrestat va passar a disposició del Jutjat d'Instrucció de Barcelona el 22 de gener i el jutge va decretar-ne l'ingrés a presó.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.