directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 16:02 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 23 de gener de 2016 13:59 h

Jeremy Irons i el seu Egmont fan parada al Liceu

'Beethoven & Irons' és una proposta innovadora de l'orquestra Wiener Akademie que aterra aquest dissabte al coliseu barceloní

ACN Barcelona.-L'actor britànic Jeremy Irons s'estrenarà aquest dissabte al Gran Teatre del Liceu interpretant el rol d'Egmont en el concert 'Beethoven i Irons', una proposta innovadora de l'orquestra Wiener Akademie dirigida per Martin Haselböck. Els passatges d'Egmont que Beethoven va incloure en la seva obra inspirada en el clàssic de Goethe seran recitats per Irons amb traducció de Christopher Hampton, guionista guanyador d'un Oscar per l'adaptació de la pel·lícula 'Les amistats perilloses'. El programa d'aquest concert –previst a les 20 hores- es completa amb les obres de Beethoven Ah Perfido, op. 65; i la simfonia núm. 7, en la major, op.92. La parada de l'actor britànic a Barcelona serà curta perquè el concert es trasllada demà diumenge 24 de gener a l'Auditori d'Oviedo.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.