directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 5 de novembre de 2026 05:24 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 25 de gener de 2016 16:38 h

El Ministeri de l'Interior rep més de 800 avisos sobre possibles casos de radicalització en els primers 25 dies del 2016

El 17% d'informacions han estat comunicades des de Catalunya

ACN Barcelona.-El Ministeri de l'Interior ha rebut més de 800 comunicacions sobre possibles casos de radicalització a l'estat espanyol en els primers 25 dies del 2016. Així ho ha subratllat el titular espanyol d'Interior, Jorge Fernández Díaz, en la Reunió Informal del Consell de Ministres de Justícia i Assumptes d'Interior de la Unió Europea (JAI), que ha tingut lloc aquest dilluns a Amsterdam, en motiu de l'inici de la presidència holandesa de la UE el primer semestre del 2016. Fernández Díaz ha detallat que el 50% de les informacions rebudes -concretament, 415 de les 833- pel Centre d'Intel·ligència contra el Terrorisme i el Crim Organitzat (CITCO) conté dades considerades d'interès i de tractament policial. Catalunya és el segon territori amb més comunicacions, amb el 17%, per darrere de Madrid, amb el 19%, i d'Andalusia, amb el 16%.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.