directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 23 d'octubre de 2026 21:43 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Osona doble fletxa Dimarts, 26 de gener de 2016 21:10 h

Dos menors i tres adults intoxicats per mala combustió d'un aparell de calefacció en un pis de Vic

Les cinc persones afectades, que han patit lesions de gravetat menor, han estat traslladades a l'Hospital General de Vic

ACN Barcelona.-Dos menors d'edat i tres adults han resultat intoxicats per mala combustió d'un aparell de calefacció aquest dimarts a Vic. Els fets han tingut lloc cap a dos quarts de nou de la nit en un pis del número 9 del carrer Soledat de la capital osonenca. Les cinc persones han resultat ferides amb lesions menys greus a causa de la inhalació de monòxid de carboni, segons han explicat els Bombers. Dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) han traslladat tots els afectats a l'Hospital General de Vic. Tres dotacions dels Bombers han actuat a l'indret.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.