directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 5 de novembre de 2026 18:23 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Selva doble fletxa Divendres, 29 de gener de 2016 15:48 h

Una setantena de treballadors de l’antic hotel Selvamar de Lloret es concentren per denunciar que fa mesos que no cobren

L’establiment ha canviat de propietaris i de nom però els empleats continuen sense rebre el salari

ACN Lloret de Mar.-Una setantena de treballadors de l’Hotel Marina Sand – que anteriorment s'anomenava Selvamar- s’han concentrat aquest divendres davant les portes de l’hotel per denunciar que fa mesos que no cobren. Des del sindicat d’UGT assenyalen que fa més d’un any que els treballadors tenen problemes per rebre el seu salari i que porten lluitant, fent pressió i puntualment realitzant alguns dies de vaga per exigir que la direcció els pagui. Part de la plantilla fa més de quatre mesos que no cobren. A principis d’aquest mes de gener, l’hotel va canviar de propietaris i la nova direcció es va comprometre a pagar tots els salaris endarrerits. No obstant això, des d’UGT asseguren que els nous propietaris estan donant llargues, no atenen els treballadors i no han complert amb la seva paraula. “La degradació de l’hotel és evident i tot el canvi de propietaris s’ha fet amb poca transparència, a més hi ha una situació complexa a nivell jurídic amb la nova empresa”, ha explicat un dels representants del sindicat, Màxim Rica.

Arran d’aquesta situació, els treballadors – amb el suport de la UGT- han realitzant una concentració aquest divendres a les portes de l’hotel i han convocat una nova manifestació pel proper 6 de febrer, un “carnaval obrer”, al matí. La mobilització arrencarà des de l’hotel i arribarà fins a la porta de l’ajuntament de Lloret de Mar. Segons denuncien des del sindicat, els treballadors fa mesos que no cobren. Amb el canvi de propietaris, la nova direcció es va comprometre a pagar tots els salaris endarrerits i posar-se al dia. No obstant això, el canvi d’amos es va oficialitzar a principis d’aquest mes de gener, com també el canvi de nom de l’hotel que ara s’anomena Marina Sand, i els treballadors, tant fixes com fixes-discontinus, no han vist cap euro. “La venta de l’hotel s’ha fet amb una gran manca de transparència. No han donat cap mena d’informació”, ha assegurat Rica qui assenyala que tampoc està clar la nova societat o empresa que gestiona l’hotel. “Els treballadors van engegar un procés de lluita abans de Nadal que van deixar aturat per no interferir amb la venda de l’hotel però ara veient que la situació no s’arregla, han decidit tornar a mobilitzar-se”, ha explicat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.