directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 5 de novembre de 2026 20:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 1 de febrer de 2016 12:14 h

ERC no té cap intenció de facilitar un govern encapçalat pel PSOE

Els republicans recorden que els socialistes no volen seure a negociar i lamenten que desconeguin que Esquerra no té casos de corrupció

ACN Barcelona.-El portaveu d'ERC, Sergi Sabrià, ha confirmat aquest dilluns que els 9 diputats d'Esquerra al Congrés no tenen cap intenció de facilitar la formació d'un govern liderat pel PSOE. "ERC no donarà suport a cap govern que no reconegui el dret a decidir i la plena sobirania dels catalans", ha subratllat en l'habitual roda de premsa posterior a la reunió de la permanent nacional del partit. Sabrià ha explicat que no votaran a favor ni s'abstindran en una hipotètica investidura si és el PSOE qui lidera un teòric govern "progressista". "Un govern que no reconegui la sobirania de Catalunya en cap cas es podria considerar progressista", ha afegit. El portaveu dels republicans ha recordat, a més, que són els socialistes qui en el comitè federal del passat cap de setmana van dir que no volien reunir-se amb ERC i ha lamentat que desconeguin que ERC no té casos de corrupció a les seves files.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.