directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 6 de novembre de 2026 03:48 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 2 de febrer de 2016 15:40 h

JxSí i la CUP començaran a negociar els pressupostos la setmana que ve

Impulsaran també una taula per debatre la renegociació del deute de la Generalitat oberta a tots els grups parlamentaris

ACN Barcelona.-La CUP i Junts Pel Sí (JxSí) exploraran un possible acord pressupostari a partir de la setmana que ve. Així ho ha anunciat aquest dimarts en roda de premsa el diputat de l'esquerra anticapitalista Albert Botran. Els dos grups parlamentaris han decidit impulsar una taula de treball específica sobre els pressupostos que camini en paral·lel a les ja habituals reunions de coordinació, en les que dos diputats cupaires s'han sumat a la dinàmica parlamentària de JxSí. La taula de pressupostos no serà, però, l'única. Botran ha avançat que també tenen previst impulsar una taula per debatre la renegociació del deute de la Generalitat. Aquest és, precisament, un dels compromisos que s'extreu de la resolució del 9-N pactada entre les dues formacions, que JxSí i la CUP volen obrir a la participació de les altres forces polítiques.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.