directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 6 de novembre de 2026 14:27 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 8 de febrer de 2016 10:57 h

La PDE manté "bona sintonia" amb Puigdemont després de reunir-s'hi i anuncia noves mobilitzacions

Admet que el Govern rep pressions d'alguns regants però creu que la Unió Europea escoltarà la "reivindicació que fa tot el país"

ACN Barcelona.-La Plataforma en Defensa de l'Ebre (PDE) s'ha reunit aquest dilluns al matí amb el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, per segon cop des que va assumir el càrrec, però per primera vegada de forma oficial al Palau de la plaça Sant Jaume. Vuit membres de la PDE, amb les seves tradicionals jaquetes blaves s'han reunit durant més de mitja hora amb Puigdemont, amb qui mantenen una "bona sintonia", fins i tot millor que amb els seus predecessors. Segons ells, el fet que Puigdemont hagi viscut de prop el problema del cabal ecològic del riu Ter li fa comprendre millor la problemàtica del delta de l'Ebre. Malgrat això, han anunciat que faran noves mobilitzacions com la d'aquest diumenge a Amposta.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.