directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 6 de novembre de 2026 20:14 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Llobregat doble fletxa Dimarts, 9 de febrer de 2016 18:05 h

Comín es reunirà en els pròxims dies amb Gavà i Viladecans per abordar el futur de l'Hospital

El nou director del Servei Català de la Salut visita el centre aquest dimarts per conèixer de primera mà les seves necessitats

ACN Viladecans.-El conseller de Salut, Toni Comín, es reunirà en els pròxims dies amb l'alcaldessa de Gavà, Raquel Sànchez, i l'alcalde de Viladecans, Carles Ruiz, per abordar el futur de l'Hospital de Viladecans, segons ha pogut saber l'ACN. Des del territori es reclama una ampliació i un augment del pressupost per millorar la qualitat assistencial, elements que es posaran sobre la taula en aquesta trobada. El Departament recopila informació aquests dies per donar una resposta als alcaldes i aquest dimarts el nou director del Servei Català de la Salut, David Elvira, ha visitat el centre i s'ha reunit amb l'equip de l'hospital per analitzar la situació i conèixer de primera ma quines són les necessitats més urgents.

La trobada de Comín amb els alcaldes del Baix Llobregat forma part d'una ronda de contactes amb el territori, en la que el conseller ha volgut donar prioritat a l'Hospital de Viladecans, com un dels centres que en els darrers anys ha acumulat més reivindicacions. El passat 14 de gener, de fet, Sànchez i Ruiz ja havien demanat aquesta reunió amb caràcter d'urgència.L'Hospital de Viladecans és centre de regerència per a Viladecans i Gavà, així com per als municipis de Castelldefels, Begues i Sant Climent de Llobregat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.