directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 6 de novembre de 2026 21:07 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 10 de febrer de 2016 17:30 h

La consellera Ruiz referma que es mantindran els concerts a les escoles que segreguen per sexe

Diu que hi haurà "diàleg" sobre el possible tancament de línies de P3 per la baixa natalitat però assegura que caldrà "prendre decisions" encara que hi hagi desacord

ACN Barcelona.-La consellera d'Ensenyament, Meritxell Ruiz, ha refermat aquest dimecres que el Govern mantindrà els concerts a les escoles que segreguen els alumnes per sexe, al·legant que la Llei d'Educació de Catalunya (LEC) i el programa electoral de JxSí el 27-S així ho preveuen. Així, davant la petició del PSC, SíQueEsPot i la CUP per retirar els concerts a aquestes escoles, Ruiz s'hi ha oposat al·legant només que està previst a la LEC i inclòs al programa electoral de la formació al Govern. Ho ha dit durant la seva primera compareixença a la comissió d'Educació del Parlament.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.