directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 5 de novembre de 2026 09:47 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 10 de febrer de 2016 19:56 h

Solsona ret homenatge al desaparegut mestre geganter 'Manelet' Casserres exhibint tota la imatgeria de Carnaval

S'ha convidat geganters d'arreu del país perquè puguin portar els gegants de la festa, igual com es va fer fa vint anys quan va morir el pare de l'escultor

ACN Solsona.-La Colla Gegantera del Carnaval de Solsona ha tret al carrer aquest Dimecres de Cendra tota la seva imatgeria festiva per fer un homenatge a l'escultor i restaurador de gegants Manel Casserras i Solé, conegut com a 'Manelet', desaparegut l'abril passat. A més, s'han convidat geganters d'arreu de Catalunya perquè participin de l'homenatge. Igual com es va fer fa vint anys quan va morir el seu pare, el mestre geganter Manel Casserras i Boix, els diferents elements de la imatgeria del Carnaval protagonitzaran l'última baixada de la festa. Durant tota la tarda els gegants s'han exhibit a la Plaça del Camp perquè tothom qui ho volgués pogués mirar-los de prop, tocar-los i, fins i tot, col·locar-s'hi a sota.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.