directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 06:58 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 16 de febrer de 2016 11:50 h

Detenen la cúpula de Vitaldent per un presumpte delicte fiscal

Hi ha tretze detinguts, entre ells el propietari de la cadena dental, i s'han fet 15 registres a La Rozas i a Madrid

ACN Madrid.-La policia espanyola ha detingut aquest dimarts la cúpula de la franquícia de clíniques dentals Vitaldent per un presumpte delicte fiscal i blanqueig de capitals, segons han confirmat fonts de la investigació. L'operació, dirigida per la Fiscalia Anticorrupció, ha permès detenir tretze persones, entre elles el propietari de la cadena dental, Ernesto Colman. A més, els agents han dut a terme 15 registres a Las Rozas i a Madrid en la investigació iniciada per la Unitat de Delinqüència Econòmica i Fiscal (UDEF) a instàncies de diversos franquiciats de la marca. Les detencions s'han dut a terme a la Comunitat de Madrid. Segons les mateixes fonts, les franquícies de Vitaldent estan funcionant aquest matí amb normalitat. L'operació continua oberta.

Els detinguts han estat posats a la disposició del Jutjat d'Instrucció número 2 de Majadahonda, que instrueix la causa arran d'una denúncia de la Fiscalia Anticorrupció per suposats delictes contra Hisenda, blanqueig i estafa a franquiciats. Pel que fa els registres, els agents han fet entrades a les oficines centrals de l'empresa, tres despatxos d'advocats i als domicilis dels detinguts. A més, s'ha decretat la prohibició de disposar 124 finques repartides per tot Espanya, 36 vehicles i una aeronau valorada en un milió d'euros. També s'han bloquejat els actius financers de dues SICAV per import de 5 milions d'euros i s'ha prohibit la utilització de 103 finques.Segons la Fiscalia, la investigació permet garantir la continuïtat de les clíniques Vitaldent ja que es tracta d'una actuació judicial en defensa dels franquiciats denunciants, que seguiran amb l'administració d'aquestes clíniques. D'altra banda, segons fonts policials, el màxim responsable de l'empresa ingressava els diners obtinguts de les franquícies de la marca en bans de Suïssa i Luxemburg i reinvertia part d'aquest capital a l'Estat adquirint immobles, vehicles i altres articles de luxe.Vitaldent compta amb més de 350 clíniques a tot l'Estat i amb presència internacional a Itàlia, el responsable del qual també es troba entre els detinguts, i Polònia.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.