directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 00:59 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 16 de febrer de 2016 12:32 h

Un text de Pere Calders a la prova d'avaluació de català a 4rt d'ESO i un de Carmen Laforet, a castellà

Els alumnes també han fet l'examen de matemàtiques, el tercer en el mateix dia, que ha inclòs problemes d'unitats, estadística i geometria

ACN Barcelona.-Un fragment adaptat de 'Tot s'aprofita' de Pere Calders ha estat el primer text amb què s'han enfrontat els 67.719 alumnes catalans que han començat aquest dimarts les proves d'avaluació de 4rt d'ESO. L'examen que ha donat el tret de sortida ha estat el de llengua catalana, seguit del de castellà, que ha tingut com a principal protagonista un extracte de 'Nada', de Carmen Laforet. Arran de la nova inclusió de la competència cientificotecnològica, per primer cop els estudiants han hagut de fer una tercera prova en un mateix dia. La que ha completat la jornada d'avui ha estat l'avaluació de matemàtiques, on s'han presentat problemes de conversió d'unitats, estadística i geometria.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.