directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 7 de novembre de 2026 21:56 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 17 de febrer de 2016 10:32 h

Jané proposa analitzar en comissió parlamentària la compra de pistoles tàser

El conseller diu no pot ordenar que no s'apliqui la Llei de Seguretat Ciutadana però assegura que buscaran la manera de fer-ho que sigui "més favorable al dret fonamental"

ACN Barcelona.-El conseller d'Interior, Jordi Jané, ha proposat aquest dimecres analitzar en comissió parlamentària "la possible compra" de pistoles tàser per als Mossos d'Esquadra. D'aquesta manera ha recollit la demanda de la diputada de la CUP Mireia Vehí de debatre al Parlament "en termes polítics i no policials" l'adquisició d'aquestes armes. "Estic disposat a parlar-ne, com no pot ser d'una altra manera. Vegem quins avantatges i quins inconvenients tenen", s'ha ofert Jané. Vehí també ha instat el conseller a posicionar-se sobre l'aplicació a Catalunya de la Llei de Seguretat Ciutadana, coneguda com a 'llei mordassa'. Jané ha manifestat el rebuig a la llei però ha remarcat que no pot ordenar als funcionaris que no l'apliquin. Ara bé, ha assegurat que buscaran "l'aplicació més favorable al dret fonamental".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.