directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 16:25 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Cerdanya doble fletxa Dijous, 18 de febrer de 2016 09:28 h

Agents turístics públics i privats s'uneixen per crear la Taula de Camins de Cerdanya

Es vol catalogar la xarxa de senders de la comarca

ACN Puigcerdà.-Agents turístics públics i privats s'han unit a Cerdanya per tal de crear la Taula de Camins de Cerdanya. Aquesta taula de treball té com a objectiu inventariar i senyalitzar la xarxa de camins de la comarca i partir d'aquí crear un producte turístic per situar als mercats tant estatals com internacionals. La cap de turisme del Consell Comarcal de Cerdanya, Marta Coronas, ha assenyalat que "la taula neix de la feina feta durant més de deu anys tant per ens públics com pel sector privat". Entre els participants de la Taula hi ha el Consell Comarcal, ajuntaments com ara el de Puigcerdà, hotelers, el parc natural Cadí-Moixeró, el Patronat del Camí dels Bons Homes i l'Institut pel Desenvolupament de l'Alt Pirineu i l'Aran (Idapa), entre d'altres.

Coronas ha assegurat que "es fa un pas endavant i volem crear una estratègia que ens permeti fer un treball de què és la Cerdanya en l'àmbit de camins, crear un pla estratègic i d'accions per situar-nos en el mercat internacional". En aquest sentit, la tècnica ha manifestat que "volem fer una destinació turística que englobi totes les activitats que es poden realitzar als senders de la comarca: caminar, córrer, muntar a cavall o anar en bicicleta".Un altre dels objectius de la Taula de Treball és seguir catalogant els senders que hi ha a Cerdanya i, per això, en els pròxims mesos parlarà amb els ajuntaments per conèixer-ne l'estat actual i la senyalització. En aquest sentit, Coronas, ha dit que "a partir d'aquí veurem quins són els recursos que tenim per poder-los oferir".Coronas conclou que "volem implicar a més la resta de territori, gastronomia, el patrimoni, vendre un producte que arribi tant a escala nacional com internacional, que puguis fer travesses més llargues com passejades més curtes".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.