25 restaurants de la Barceloneta participen a la ruta de tapes adreçada als professionals del Mobile World Congress
La iniciativa té com a objectiu que els congressistes puguin degustar productes locals i alhora enfortir la seva xarxa de contactes
ACN Barcelona.-El Mobile World Congress (MWC) incorpora aquest any la ruta de tapes Meet&Eat, que inclou 25 propostes de bars i restaurants en un recorregut pel barri de la Barceloneta (Barcelona) per tal de promoure els productes locals i enfortir la xarxa de contactes dels congressites. A partir d’aquest dijous i fins al 28 de febrer, els establiments oferiran per 4 euros una tapa elaborada amb productes de mar, en homenatge a la tradició marítima del barri, i una copa de vi o cava. La iniciativa tindrà lloc de 17:00h a 21:00h. Per als usuaris que paguin amb l’aplicació de mòbil Zapper, el preu de la tapa i la beguda serà 2’50 euros en lloc de 4.
Aquest recorregut per locals del barri marítim de la ciutat ha estat impulsat conjuntament per la patronal GSMA (l'associació que organitza el saló), la fundació Mobile World Capital Barcelona i el Gremi de Restauració de Barcelona. El cartell de l’esdeveniment, on es veu una parella fent tapes en una terrassa de la Barceloneta, ha estat creat per l’artista valencià Xavier Mariscal.El Meet&Eat es realitzarà enguany només a la Barceloneta, però la intenció és ampliar-ho a altres barris de la ciutat de cara a properes edicions del Mobile World Congress. La capital catalana ha acollit ja les 11 darreres edicions del MWC i aquest any preveu batre un record històric d’assistència amb més de 95.000 professionals de la indústria de la telefonia mòbil. El conseller delegat de GSMA, John Hoffman, ha destacat a la roda de premsa de la presentació de Meet&Eat que “Barcelona ja és la capital del Mobile World Congress”.






