directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 17:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Anoia doble fletxa Divendres, 19 de febrer de 2016 12:56 h

PIMEC obre una delegació a l'Anoia per donar suport a les empreses del territori

La patronal ja compta amb 16 delegacions arreu de Catalunya

ACN Vilanova del Camí.-PIMEC ha ampliat la seva presència territorial amb una nova delegació a la comarca de l'Anoia, en concert a Vilanova del Camí. Amb aquesta, ja són 16 les seus i delegacions de la patronal arreu del territori català. Aquest divendres al matí s'ha signat l'acord entre l'alcaldessa de Vilanova del Camí, Vanessa González, i el secretari general de PIMEC, Antoni Cañete, que contempla la cessió d'un espai al Centre d'Innovació Anoia. La intenció és que PIMEC Anoia desenvolupi accions de suport a les empreses del territori, en àmbits com la formació, el finançament o la internacionalització. També es realitzaran actes i jornades d'interès empresarial i sessions de 'networking' per contribuir al creixement de les empreses de la comarca.

L'alcaldessa de Vilanova del Camí, Vanessa González, ha destacat l'oportunitat que representa per al territori la instal·lació d'una delegació de PIMEC, "una entitat que defensa els interessos i els valors dels emprenedors i els empresaris. L'alcaldessa ha posat de relleu que el Centre d'Innovació Anoia és un espai "ben ubicat, que facilitarà el treball en xarxa amb altres administracions locals i agents econòmics i socials de la comarca". De la seva banda, Antoni Cañete, secretari general de la patronal, ha manifestat que amb la constitució de PIMEC Anoia "s'està apropant als autònoms i als micro, petits i mitjans empresaris una eina que ens ajudarà en l'èxit empresarial i a contribuir en la millora de les condicions de vida de la comarca".La comissió estarà presidida per l'empresari Josep Maria Pujol, actual vicepresident de PIMEC Catalunya Central, qui ha remarcat que la missió de la patronal és ser present en la defensa dels interessos de les pimes i establir interlocució amb les diferents administracions de la comarca. Segons informa la patronal, la nova delegació treballarà les relacions institucionals per tractar qüestions com les infraestructures, les ordenances fiscals, els polígons o el medi ambient.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.