directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 04:25 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 23 de febrer de 2016 10:23 h

La Mesa del Parlament ajorna la decisió sobre la creació de la ponència conjunta per a les lleis de desconnexió

La cambra encarrega als serveis jurídic un informe amb les al·legacions al TC pel requeriment del govern espanyol sobre la comissió del Procés Constituent

ACN Barcelona.-La Mesa del Parlament ha decidit aquest dimarts deixar sobre la taula la decisió sobre si crea o no una ponència conjunta per a les tres lleis de desconnexió. JxSí i la CUP reclamen que es posi en marxa aquesta fórmula per elaborar aquestes normes, mentre que la resta de formacions neguen que sigui la via més adequada avisen que no participaran i reclamen que s’atengui l’informe dels serveis jurídics del Parlament que no recomana utilitzar la via d ela ponència conjunta. D’altra banda, de la mateixa reunió de la Mesa d’aquest dimarts n’ha sortit l’encàrrec als juristes de la cambra perquè elaborin el llistat d’al·legacions per defensar la creació de la comissió del Procés Constituent davant el Tribunal Constitucional, després que el govern espanyol reclamés que els magistrats actuessin en considerar que s’incomplia la sentència que suspenia la declaració del 9-N aprovada al Parlament.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.