directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 07:50 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Llobregat doble fletxa Dissabte, 27 de febrer de 2016 08:22 h

Mor un home de 70 anys i 10 persones més queden ferides en un incendi d'habitatge a Vallirana

Entre els afectats hi ha dues menors de 10 i 12 anys i dos Bombers de la Generalitat, amb cremades de primer grau

ACN Vallirana.-Un home de 70 anys ha mort i 10 persones més han quedat ferides aquesta matinada en un incendi d'habitatge a Vallirana (Baix Llobregat), segons han informat els Bombers de la Generalitat. Entre els afectats hi ha dues menors de 10 i 12 anys i dos Bombers, amb cremades de primer grau. L'avís del foc s'ha rebut a les 01.05 hores d'aquest dissabte en una casa unifamiliar situada al carrer Avenç de la urbanització ca n'Olivella. L'incendi, que s'ha iniciat per causes que es desconeixen, ha afectat totalment la casa –d'una sola planta més altell- causant danys estructurals a l'edifici. En el moment de l'incendi hi havia nou persones en aquest habitatge i l'home de 70 anys ha estat l'únic que no ha pogut sortir i ha estat rescatat pels Bombers. Un cop a l’exterior ha estat atès pel SEM, que li han estat realitzant les maniobres de reanimació però finalment ha perdut la vida.

La resta d'ocupants de l'habitatge han pogut evacuar l'immoble, alguns amb l'ajuda d'efectius de la Policia Local. Segons el SEM, que ha desplaçat quatre ambulàncies bàsiques i tres vehicles d'emergència, s'han atès 10 ferits –més la víctima mortal-. D'aquests, una dona de 86 anys –amb cremades- ha estat evacuada a l'hospital comarcal de l'Alt Penedès; dues menors de 10 i 12 anys i una dona han estat evacuades a l'Hospital Sant Joan de Déu; i quatre persones més han estat traslladades a l'Hospital Moisès Broggi. Tots ells amb símptomes d'inhalació de fum. Paral·lelament, dos Bombers de la Generalitat han patit cremades de primer grau i han estat evacuats a l'Asepeyo de Sant Cugat. A les tasques d'extinció han treballat 12 dotacions dels Bombers de la Generalitat. Així mateix, també han actuat efectius de la Policia Local i dels Mossos d'Esquadra, els quals s'han fet càrrec de les diligències judicials pertinents.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.