Reig Jofre obté un benefici de 8,75 milions d'euros el 2015, un 27% més
La xifra de vendes augmenta un 2,9%, fins als 156,91 milions, en el primer exercici després de la fusió amb Natraceutical
ACN Barcelona.-Els laboratoris Reig Jofre han obtingut uns beneficis durant el 2015 de 8,75 milions d'euros, el que representa un augment del 27,6% més respecte el tancament del 2014, segons l'avançament dels resultats que l'empresa ha comunicat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). Pel que fa els ingressos, Reig Jofre va tancar amb unes vendes de 156,91 milions d'euros, un 2,9% més, en el primer exercici després de la fusió amb Natraceutical. Els laboratoris presentaran detalladament els resultats del 2015 en relació a la proforma de l'any complet del 2014 aquest dimecres a les borses de Madrid i Barcelona. D'altra banda, l'Ebitda va ser de 17,15 milions d'euros (+14,3%) i el resultat abans d'impostos d'11,0 MEUR, un 19,2% més.
D'altra banda, la companyia va finalitzar l'exercici amb un deute financer brut de 23,58 milions d'euros i una posició de tresoreria i actius financers líquids de 9,65 milions d'euros.Per àrees, RJF Pharma –la divisió de desenvolupament, fabricació i comercialització pròpia- va aportar el 79% de les vendes i va créixer un 5,3% gràcies a l'avançament de les tres unitats que el formen; mentre que la RJF CDMO, la divisió de desenvolupaments i fabricació per a tercers, va aportar el 21% de la xifra de negocis i va retrocedir un 5,4% i va corregir en el darrer trimestre una desviació de vendes de l'11,4% en els primers nou mesos d'exercici.






