directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 10:24 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Ebre doble fletxa Dimarts, 1 de març de 2016 16:19 h

La Generalitat licita la redacció del projecte de seguretat viària a la C-12 entre Tortosa i Aldover

L'actuació permetrà agrupar i ordenar els diferents accessos i camins agrícoles existents en aquest tram

ACN Tortosa.-El Departament de Territori i Sostenibilitat ha tret a licitació la redacció del projecte de seguretat viària a la C-12, entre Tortosa i Aldover (Baix Ebre). El projecte consisteix en la reordenació dels accessos a l'Eix de l'Ebre en un tram de 2,2 quilòmetres situat entre l'accés nord de Jesús (punt quilomètric 21,2) i l'inici del terme municipal d'Aldover (punt quilomètric 23,4). L'actuació té un cost previst de 350.000 euros. Segons ha apunta el Departament, amb aquest projecte s'estudiarà la construcció de camins paral·lels a la carretera per agrupar els diferents accessos i camins agrícoles existents.

En concret, s'estudiaran els problemes a l'accés situat al punt quilomètric 21,9 (granges Fabra) i la connexió d'aquest amb l'existent a la cruïlla de l'accés nord a Jesús. En aquest tram de la C-12 hi circulen una mitjana de 7.111 vehicles al dia.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.