directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 21:40 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 2 de març de 2016 09:37 h

Puigdemont i Junqueras es reuneixen amb la CUP perquè no s'evidenciïn les seves diferències en la votació de l'ATLL

La retirada de l'esmena a la totalitat del PPC a la proposició de llei del PSC obliga JxSí i la CUP a arribar a algun tipus d'acord

ACN Barcelona.-El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i el vicepresident del Govern, Oriol Junqueras, s'han reunit aquest dimecres abans de començar el ple amb la CUP perquè no s'evidenciïn les seves diferències en la votació de la proposició de llei del PSC que pretén revertir la privatització de l'ATLL. JxSí i el PPC havien presentat una esmena a la totalitat contra el text, però els populars la van retirar dimarts a la tarda. Això obliga els independentistes a arribar a algun tipus d'acord perquè el grup que dóna suport al Govern no perdi la votació. Per part de la CUP, han assistit a la trobada els diputats Benet Salellas, Gabriela Serra i Mireia Boya, a més del membre del secretariat nacional Xavier Generó. També han participat en aquesta trobada el president i la portaveu del grup parlamentari de JxSí, Jordi Turull i Marta Rovira.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.