directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 10:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dijous, 3 de març de 2016 16:36 h

C's adverteix Colau que el projecte econòmic de BComú pot agreujar l'atur a la ciutat

Paco Sierra destaca que el nombre de barcelonins que veuen la gestió municipal com a pitjor problema s'ha doblat en un any

ACN Barcelona.-C's ha advertit el govern d'Ada Colau que el projecte econòmic de Barcelona en Comú pot agreujar l'atur que assota la capital catalana i ha reclamat polítiques actives d'ocupació per evitar que la situació laboral torni a encapçalar el rànquing de les preocupacions dels ciutadans. El portaveu municipal, Paco Sierra, ha destacat que en qüestió d'un any s'ha doblat el nombre de persones que veu la gestió municipal com a principal problema, i que el 55% dels participants en l'enquesta municipal de serveis 2015 no estan satisfets amb els serveis que reben en relació als impostos que paguen. En aquest sentit, ha lamentat que el govern municipal no abaixés la pressió fiscal amb l'aprovació de les ordenances fiscals.

"Per a Ciutadans, la lluita contra la desocupació és primordial i canviar el model econòmic de la ciutat com pretén Barcelona en Comú només aconseguirà agreujar aquest problema”, ha declarat Sierra després que el primer tinent d'alcalde, Gerardo Pisarello, donés a conèixer en roda de premsa els resultats de la darrera enquesta de serveis municipals.L'estudi situa l'atur com a principal problema dels barcelonins, seguit de la inseguretat, la neteja, el turisme i la circulació. La gestió política municipal ha estat citat per l'1,6% dels enquestats, un percentatge 9 dècimes per sobre del registrat al 2015. "S'ha incrementat en un 128%, passant del 0,7 el 2014 a l'1,6 el 2015. Se situa a l'altura de la preocupació per l'accés a l'habitatge", ha assenyalat. L'edil també ha indicat que la "desautorització permanent" del govern municipal a la Guàrdia Urbana i la seva "laxitud a l'hora de garantir el compliment de l'ordenança de convivència" han comportat que el 82% dels barcelonins considerin que la seguretat ciutadana està igual o pitjor que l'any anterior. Sierra ha instat l'Ajuntament a "donar resposta amb polítiques municipals a l'augment de ciutadans que perceben la neteja i l'incivisme com un problema a l'alça".Pla per aturar els comportaments incívics els dies de partit al Camp NouD'altra banda, el portaveu ha celebrat que el ple de districte de les Corts hagi aprovat per unanimitat la proposició de C's per conscienciar els aficionats del Futbol Club Barcelona de la necessitat de respectar els veïns. L'objectiu és elaborar un pla per frenar els "comportaments incívics" els dies de partit. "Les voreres queden saturades de motos aparcades, els voltants de l'estadi s'omplen de gots de plàstic, ampolles i llaunes, alguns orinen al carrer; els veïns han de bregar amb aquesta situació quan hi ha partit", ha explicat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.