directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 04:20 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 4 de març de 2016 11:25 h

L'espectacle 'Ovidi Simfònic' homenatja el cantant amb banda simfònica i música coral

El concert, que tindrà lloc diumenge L'Auditori, tancarà l'Any Ovidi i es va poder veure l'any passat a Alcoi a la clausura del Barnasants

ACN Barcelona.-'Ovidi Simfònic' és un espectacle multidisciplinari que barreja la música del cantant, la seva personalitat i la seva figura i que tancarà aquest diumenge a L'Auditori de Barcelona l'Any Ovidi. El concert homenatja el cantant que el 10 de març farà 21 anys que va morir i es podran escoltar les seves cançons en un format únic amb banda simfònica i veus corals a càrrec de la Corporació Musical Primitiva d'Alcoi i la Coral Sant Jordi de Barcelona. "Això s'ha fet molt amb el cap i també amb el cor, pensat amb la figura" de qui era Ovidi, ha manifestat Àngel Lluis Ferrando, director de la Corporació Musical Primitiva d'Alcoi. El concert està organitzat pel Barnasants i l'Ajuntament d'Alcoi, en coproducció amb Tradicionàrius i l'Ajuntament de Barcelona i el suport de L'Auditori.

Pere Camps, director de Barnasants, ha dit que amb aquest concert es diu que es clausura l'Any Ovidi, però ha declarat que el festival que dirigeix mai clausura l'homenatge a aquest cantant perquè "el Barnasants és Ovidi i reivindiquem la seva figura perquè es reivindicar-nos a nosaltres mateixos". Un homenatge, ha recalcat, que es fa amb les dues grans ciutats del cor del músic: Alcoi i Barcelona. Segons Camps, "amb aquest acte de cloenda Ovidi recorda que el País Valencià i Catalunya tenim una única cultura, una mateixa llengua i que som un territori que compartim moltes coses, per no dir totes".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.