directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 18:34 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 8 de març de 2016 15:36 h

Albiol lamenta que De Guindos “hagi caigut en la trampa” de reunir-se amb Junqueras i considera la trobada un “error”

El coordinador general del PPC considera que no hi ha d’haver reunions pels “insults” del govern català

ACN Barcelona.-El coordinador general del PPC, Xavier García Albiol, ha lamentat aquest dimarts que el ministre d’Economia, Luis de Guindos, hagi acceptat reunir-se aquesta tarda amb el vicepresident i conseller d’Economia i Hisenda, Oriol Junqueras. “Lamento que des de la bona fe un ministre del govern hagi caigut a la trampa de la Generalitat, que mentre es dedica a malparlar d’Espanya i que els roba l’Estat, quan s’apaguen els focus, corren a demanar reunions secretes amb ministeris”, ha assegurat a través d’un comunicat per després qualificar d’error la reunió. Segons Albiol, el PPC aposta pel diàleg entre el govern espanyol i la Generalitat, però rebutja acceptar “l’estratègia hipòcrita de governants independentistes”.

Albiol creu que el “constant desafiament independentista” d’Oriol Junqueras i el Govern amb “constants insults” cap a l’executiu espanyol i el PP són motius més que suficients perquè aquest tipus de trobades no es produeixin. De Guindos i Junqueras tenen previst mantenir una reunió a l’aeroport del Prat, aprofitant que el ministre d’Economia vola des de Brussel·les. Així mateix, Albiol ha expressat el “profund malestar” del PPC pels termes de la reunió entre De Guindos i Junqueras. I ha recordat que el vicepresident del Govern ha manifestat la seva voluntat que la Generalitat recapti tots els impostos dels catalans i “sense aportar res a l’Estat”.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.