directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 13:55 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 9 de març de 2016 09:01 h

Domènech nega una mala relació entre Pablo Iglesias i Íñigo Errejón

El portaveu d'En Comú Podem defensa la creació d'un "subjecte polític" nou a Catalunya que vagi més enllà de la confluència

ACN Madrid.-El portaveu d'En Comú Podem, Xavier Domènech, ha negat aquest dimecres en una entrevista a Telecinco que existeixi una mala relació entre el líder de Podem, Pablo Iglesias, i el portaveu al Congrés, Íñigo Errejón, que segons publica 'El País' tenen oberta una pugna pel control del partit i per l'estratègia de la seva formació en la política de negociacions. "Em relaciono molt amb ells dos per separat i conjuntament i jo no veig aquest mal rotllo que s'està difonent a mitjans, sinó tot el contrari", ha dit en una entrevista a RNE. Segons Domènech, són "dos vells amics que es coneixen des de fa molts anys que han protagonitzat conjuntament amb altra gent un projecte il·lusionant i ambiciós", i el que ell veu ara mateix "no és precisament" que existeixi una mala relació.

Domènech també ha defensat el projecte que va anunciar l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, per construir a Catalunya un "subjecte polític" nou que vagi més enllà de la coalició actual que ha donat lloc a En Comú Podem i Catalunya Sí que es Pot per tenir "una expressió més clara". Ha recordat que En Comú Podem "no és una marca blanca" de Podem, sinó una confluència on hi ha Podem Catalunya i que, malgrat tenir una aliança al Congrés amb el partit de Pablo Iglesias treballa "una realitat pròpia" que és Catalunya."La idea és que això que ja ha funcionat" a Barcelona i a les generals porti, a partir d'una "reflexió compartida" a un "espai polític nou" per tenir una "expressió més acabada", ha assegurat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.