L’ICS proposa Candela Calle com a directora gerent de la institució
El Consell d’Administració de l’ens també ha aprovat el nou Pla d’ordenació de recursos humans per als propers cinc anys
ACN Barcelona.-L’Institut Català de la Salut (ICS) ha acordat aquest dijous proposar Candela Calle com a nova directora gerent de la institució, en substitució de Pere Soley. La proposta ha de ser acceptada pel Govern. Calle, llicenciada en medicina i diplomada en alta direcció d’empreses, és actualment directora general de l’Institut Català d’Oncologia i professora del Màster de Gestió Sanitària de la Universitat Internacional de Catalunya. També ha dirigit l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida, ha estat subdirectora de gestió clínica i mèdica a l’Hospital de Sant Pau i directora executiva dels serveis sociosanitaris de la Corporació Sanitària Parc Taulí, entre d’altres càrrecs.
El Consell d’Administració de l’ICS també ha donat llum verda al nou Pla d’ordenació de recursos humans de l’ICS per al període 2016-2020. El document estratègic va ser validat la setmana passada per unanimitat per tots els sindicats representats a la Mesa Sectorial de Negociació de Sanitat (Metges de Catalunya, Comissions Obreres, SATSE, UGT i CATAC-CTS\/IAC). Entre d’altres, el pla ha de servir per millorar el marc organitzatiu de la institució i l’eficiència i la qualitat assistencial; per perfeccionar la gestió i implantar sistemes d’avaluació dels directius i dels comandaments intermedis; per detectar el talent i promoure el desenvolupament professional; per millorar els sistemes de gestió de recursos humans, i per desenvolupar el Pla d’igualtat i un model d’empresa saludable.






