directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 09:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 11 de març de 2016 08:58 h

Munté votaria de forma "entusiasta" Àlvarez per liderar la UGT i espera que la defensa del dret a decidir no el perjudiqui

La portaveu, afiliada a la UGT, destaca la seva "capacitat, experiència i lideratge"

ACN Barcelona.-La consellera de la Presidència i portaveu del Govern, Neus Munté, ha assegurat aquest divendres que si ella fos delegada del congrés de la UGT votaria de manera "entusiasta" perquè Josep Maria Àlvarez fos el líder del sindicat a nivell espanyol, i ha dit que espera que la defensa del dret a decidir no el perjudiqui. "Això no hauria de perjudicar, sinó que s'hauria de posar en valor que algú des de Catalunya vol explicar amb la màxima pedagogia i honestedat que hem de poder decidir lliurement", ha dit en declaracions a TV3, on ha dit sentir-se orgullosa que els agents socials de Catalunya recullin el "sentiment majoritari" dels ciutadans. Munté, afiliada i extreballadora de la UGT, ha posat en valor la "capacitat, l'experiència i el lideratge" d'Àlvarez, i ha opinat que pot ser "magnífic" per al sindicat. "Li desitjo tota la sort del món", ha dit.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.