directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 11:10 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 13 de març de 2016 17:23 h

Mor als 97 anys Maria Font, vídua del mecenes Lluís Carulla

Va rebre la Creu de Sant Jordi el 1995 i va estar vinculada al naixement d'Òmnium Cultural, a l'Orfeó Català i al Palau de la Música

ACN Barcelona.-Maria Font Bernaus, vídua de l'empresari i mecenes Lluís Carulla, fundador del grup Agrolimen, ha mort aquest diumenge als 97 anys, segons ha informat la seva família. Font va rebre la Creu de Sant Jordi de la Generalitat el 1995 i va ser una destacada promotora cultural. El 1990, després de la mort del seu marit, va presidir la Fundació Carulla, fins que el 2006 va ser substituïda per la seva filla Montserrat. Maria Font també va estar vinculada al naixement d'Òmnium Cultural, entitat de la qual el seu marit va ser un dels fundadors, a l'Orfeó Català i al Palau de la Música, on va ser durant anys vicepresidenta. A més, va ser presidenta honorària del Concurs Internacional de Música Maria Canals.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.