directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 11:10 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 14 de març de 2016 09:55 h

Espanya troba “inacceptable” la proposta d’acord amb Turquia perquè vulnera la llei internacional i els drets humans

Margallo assegura que el govern espanyol “condemna la possibilitat d’expulsions col·lectives” i exigeix canvis per acceptar un pacte

ACN Brussel·les.-El govern espanyol considera “inacceptable” la proposta d’acord de la Unió Europea amb Turquia perquè és “contrària a la legalitat internacional” i als drets humans, segons ha confirmat aquest dilluns el ministre d’Afers Exteriors en funcions, José Manuel García-Margallo. “Espanya condemna la possibilitat d’expulsions col·lectives”, ha dit el ministre a l’arribar a la reunió de responsables d’Exteriors dels 28 que se celebra aquest dilluns a Brussel·les. Margallo ha dit que Espanya no acceptarà cap acord “contrari a la legalitat internacional” o que no sigui “respectuós amb els drets humans de les persones més dèbils, que han hagut de fugir de la persecució i necessiten protecció”.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.