directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 16:26 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Gironès doble fletxa Divendres, 18 de març de 2016 18:58 h

Un 51% de les 1.389 persones ateses pels programes d’ocupació de la Creu Roja a Girona s’han inserit al mercat laboral

Els projectes s'han pogut tirar endavant gràcies a la col·laboració de 83 empreses del territori

ACN Girona.-Els programes d’ocupació de la Creu Roja a Girona han atès a 1.389 persones durant tot l’any passat. D’aquestes, 405 han participat en projectes d’itineraris personalitzats d’inserció laboral i un 51% dels participants han pogut introduir-se al mercat laboral. Els programes han comptat amb la col·laboració de 83 empreses del territori. Un dels objectius que s’ha marcat l’entitat és millorar l’ocupabilitat dels majors de 45 anys, dones en risc d’exclusió, immigrants i joves menors de 30 anys. En aquesta línia, la Creu Roja també ha posat de manifest la necessitat d’establir “ara més que mai”, aliances “fortes” entre el teixit empresarial i la institució per així poder obrir portes a tots aquells col·lectius que tenen més dificultats a l'hora de trobar feina.

Aquest divendres, el Servei d’Ocupació de la Creu Roja a Girona ha celebrat la primera acció del 2016 dins del marc dels ‘Diàlegs per l’Ocupació’. Una iniciativa que va arrencar el 2011 amb l’objectiu d’enfortir aliances i gestionar la diversitat en les plantilles laborals. La trobada d’avui també ha servit per posar en comú els nous reptes i línies d’actuació que té la Creu Roja pels propers anys fins al 2020 a través del Programa Operatiu del Fons Social Europeu. La voluntat és posar el focus i millorar l’ocupabilitat de col·lectius de persones com els majors de 45 anys, dones en risc d’exclusió i persones immigrades. Al mateix temps i davant l’alta taxa d’atur entre els joves, també s’impulsaran projectes adreçats a menors de 30 anys, aturats i donats d’alta la sistema de garantia juvenil.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.