directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 17:32 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Pla d'Urgell doble fletxa Dissabte, 19 de març de 2016 12:59 h

Rufián diu que és ''miserable'' que l'Estat s'enfadi perquè el Govern s'ofereixi per acollir refugiats

El portaveu d'ERC al Congrés qualifica la crisi humanitària de ''vergonya que reflecteix el fracàs de la Unió Europea''

ACN Mollerussa.-El portaveu d'ERC al Congrés dels Diputats, Gabriel Rufián, ha considerat de ''miserable'' que l'Estat s'hagi enfadat, en boca de la vicepresidenta en funcions, Soraya Sáez de Santamaria, pel fet que el president del Govern, Carles Puigdemont, hagi enviat una carta a Brussel·les per oferir Catalunya com a lloc d'acollida de refugiats de la guerra de Síria. Segons el líder republicà el que està passant amb aquesta crisi humanitària i les imatges que es poden veure en fronteres com la de Macedònia és una ''vergonya que reflecteix el fracàs de la Unió Europea''. A més a més, ha lamentat que aquells que parlen tant d'un món sense fronteres en referència al procés català, siguin els qui les posen, en aquest cas, ''fins i tot amb fil ferro''.

El portaveu republicà al Congrés ha fet aquestes declaracions durant una visita a la 144a Fira de Sant Josep de Mollerussa, acompanyat d'altres líders de la formació a les terres de Ponent. Rufián també s'ha referit a la reunió d'ahir divendres entre Junqueras i Montoro i ha dit que el que reclama Catalunya és una ''cosa absolutament normal'' davant un estat que ''incompleix de forma reiterada la seva legalitat''.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.