Blaumut publicarà un llibre al març, que inclourà un tema inèdit
'El llibre blau de Blaumut' repassa l’univers que descriu el grup a través de les seves lletres i conté dibuixos del cantant
ACN Barcelona.-Blaumut publicarà el seu primer llibre el proper 23 de març i es titularà 'El llibre blau de Blaumut'. L’obra, que editarà l’editorial Columna com a novetat de Sant Jordi, defuig el format autobiogràfic i se centra en explicar els orígens del grup, fent un repàs per l’univers que descriu el grup a través de les seves lletres, composicions i sons particulars. El volum inclou il·lustracions fetes pel mateix cantant i compositor de Blaumut, Xavi de la Iglesia, una selecció d'imatges captades pel baixista Manuel Kaprovickas i totes les lletres de Blaumut. El llibre a més a més inclourà el tema inèdit, 'Previsions d’acostament'.
La nova peça fins ara només era coneguda pels fans de la banda, que l'han pogut sentir en directe i que inclou moltes referències als astres, el fil conductor d’aquesta nova aventura literària.El naixement de la banda es remunta al 2009 amb una formació inicial de tres membres: Xavi de la Iglesia (guitarra i veu), Vassil Lambrinov (violí) i Oriol Aymat (violoncel). No és fins al 2012 que s’hi sumen Manel Pedrós (bateria) i Manuel Krapovickas (baix elèctric i contrabaix) per completar una banda que es va inserir a l’escena musical catalana amb el seu disc debut, 'El Turista', i que es va consolidar amb el seu últim treball, 'El Primer Arbre del Bosc'.






