Ximo Puig es reunirà amb Montoro el 4 d’abril per abordar el FLA i la multa de la UE per ocultació de dèficit
El cap del Consell assenyala que li reiterarà la seva negativa a que la multa sigui repercutida a les arques valencianes
ACN València .-El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha informat aquest dimarts que es reunirà el pròxim 4 d’abril amb el ministre d’Hisenda en funcions, Cristóbal Montoro, en una reunió on abordarà qüestions sobre el Fons de Liquiditat Autonòmica (FLA) i la multa de la Unió Europea per ocultació del dèficit. Puig ha explicat que plantejarà “què va a passar amb el FLA els pròxims mesos i dir-li de nou que no estem disposats a que la mala gestió del PP a la Comunitat i Madrid respecte al que ha significat la multa l’acabin pagant els valencians i valencianes”.
El cap del Consell ha confirmat la reunió en ser preguntat sobre la sol·licitud efectuada dilluns al Ministeri d’Hisenda. Ximo Puig ha fet aquestes declaracions durant la roda de premsa posterior a la reunió que ha mantingut amb el conseller d’Hisenda Vicent Soler sobre la Llei del Sector Públic. El ple del Consell tractarà aquest dimecres la presentació d’un recurs al Tribunal Suprem sobre la decisió del consell de ministres de repercutir a l'actual executiu valencià la multa de 18,9 MEUR imposada per la UE per l'ocultació de 1.800 milions en despeses computables als efectes del dèficit duta a terme pels anteriors governs de Francisco Camps i Alberto Fabra.






