directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 02:09 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Tarragonès doble fletxa Dimecres, 23 de març de 2016 20:16 h

L'Ajuntament de Tarragona confia que el Govern trobarà una solució perquè el Palau d'Esports estigui enllestit a temps

El coordinador general dels Jocs Mediterranis, Javier Villamayor, fa una crida a la tranquil·litat després de la renúncia de la segona UTE

ACN Tarragona.-Després que la segona UTE adjudicatària dels treballs de construcció del Palau d'Esports de Tarragona hagi renunciat al projecte, l'Ajuntament de la ciutat s'ha mostrat confiat que la Generalitat de Catalunya trobarà una solució perquè la infraestructura estigui a punt pels Jocs Mediterranis. El coordinador general de l'esdeveniment esportiu, Javier Villamayor, ha fet una crida a la tranquil·litat. "Estem segurs que el govern de Catalunya treballarà perquè hi hagi solucions immediates", ha manifestat. En aquest sentit, ha recordat que no és el consistori tarragoní qui licita i adjudica aquesta obra, sinó que és l'empresa Infraestructures.cat i, per tant, és al Govern a qui li correspon "moure fitxa".

Villamayor ha posat la seva agenda a disposició del Govern per trobar-se "on, quan i amb qui considerin" per "tractar el tema de forma urgent". I és que hi ha un "cronograma ajustat" i s'espera una "visita imminent" del Comitè Olímpic Internacional "per revisar l'estat del projecte", ha alertat. Per tant, "se li han d'oferir solucions no només al Comitè Organitzador de Tarragona, sinó també al Comitè Olímpic Internacional", ha afegit.El coordinador dels Jocs ha reconegut que el contratemps de la segona renúncia els ha "estranyat profundament", però ha apel·lat a "la professionalitat, el rigor i l'eficàcia d'Infraestructures.cat" perquè aquesta obra estigui acabada dins dels terminis previstos. "Tenim la confiança màxima que el Govern considera que aquest projecte és tan important com ho pensem des de Tarragona", ha manifestat, "i que aquells compromisos que es van adoptar en el seu dia es compliran de forma fidel".El Palau d'Esports és l'aportació del Govern a l'esdeveniment esportiu. "Si cada cop hi ha menys temps, suposo que això afegirà complexitat per la licitació i adjudicació de les obres i la seva execució", ha exposat Villamayor, "però no ens correspon a nosaltres trobar les solucions", ha reiterat.Pel que fa a les postures d'alguns grups municipals a l'oposició a l'Ajuntament de la ciutat, molt crítics amb la situació actual, ha demanat "lleialtat institucional" i que dediquin energies "a parlar amb els seus interlocutors al govern català", que sempre han donat suport als Jocs, ha recordat el coordinador. "No entenc aquesta ambivalència, aquesta bipolaritat", ha etzibat. El grup de CiU al consistori ha reclamat una Junta de Portaveus urgent; ERC ha expressat que "ni les condicions ni el temps d'execució fan recomanable assumir la responsabilitat" de construir el Palau d'Esports i, finalment, la CUP ha alertat de possibles sobrecostos en la construcció de la infraestructura.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.