directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 16:21 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Diumenge, 27 de març de 2016 16:41 h

Enxampats 'in fraganti' en dos intents de robatori simultanis als districtes de Les Corts i Sant Martí de Barcelona

Els Mossos detenen cinc persones, totes elles de nacionalitat georgiana, que havien accedit als immobles i havien fet una marca a la porta dels pisos on pressumptament havien d'entrar a robar

ACN Barcelona.-Els Mossos d'Esquadra han evitat la matinada d'aquest diumenge dos robatoris amb força a interior de domicili que s'estaven produint gairebé simultàniament. Segons ha sabut l'ACN de fonts policials, a Sant Martí s'han enxampat 'in fraganti' tres homes, tots ells de nacionalitat georgiana, que havien aconseguit entrar dins la finca i havien arribat a fer amb un plàstic una marca a la porta del pis on, pressumptament, havien d'entrar a robar. Aproximadament a la mateixa hora s'ha fet una actuació gairebé idèntica, en aquest cas al districte de Les Corts de Barcelona. S'ha interceptat dues persones, també procedents de Geòrgia, que havien aconseguit fer obrir la porta de portal amb una radiografia. Els detinguts duien a sobre claus mestres, rossinyols i altres eines de serralleria per, suposadament, forçar l'entrada del pis que havien escollit per robar. Després de la detenció, els lladres han passat per dependències policials per tal que se'ls prengués declaració i resten a l'espera de passar a disposició del jutjat per un delicte de temptativa de robatori amb força a interior de domicili.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.