directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 19:09 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Maresme doble fletxa Dilluns, 28 de març de 2016 14:48 h

Un mosso d’esquadra ferit amb un trau al cap durant una detenció a Arenys de Mar

L’agent va necessitar punts de sutura i està ingressat en un centre hospitalari en observació

ACN Barcelona.-Un mosso d’esquadra va resultar ferit amb un trau al cap durant una detenció la matinada de dissabte a diumenge a Arenys de Mar (Maresme), segons el cos policial. L’agent està ingressat a l’Hospital de Mataró en observació per vigilar l’evolució de la ferida, que va necessitar punts de sutura. Els fets van tenir lloc quan una patrulla va ser requerida al port d’Arenys, on s’estaven produint robatoris a l’interior de vehicles. En arribar al lloc els agents van detectar els presumptes lladres i els van intentar detenir. Durant la detenció un dels presumptes lladres va agredir al cap un dels agents amb un objecte contundent. Quan era a terra li hauria clavat, a més, una puntada de peu al pit.

Finalment els dos presumptes lladres van ser detinguts i l’agent va ser traslladat al centre hospitalari on, després de ser atès, va restar ingressat en observació.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.