L'Hospital Clínic es planteja traslladar Barnaclínic per evitar confusions amb els recursos públics
El polèmic centre privat podria passar de Societat Anònima a fundació sense ànim de lucre i abandonar la setena planta de l'edifici hospitalari
ACN Barcelona.-L'Hospital Clínic de Barcelona està estudiant la possibilitat de traslladar el centre privat Barnaclínic a una ubicació diferent de l'actual, situada a la setena planta de l'edifici hospitalari de l'Eixample Esquerre de la ciutat. El trasllat es faria per evitar possibles confusions amb els usos públics de la resta de l'hospital i també implicaria que el centre privat fos gestionat per una fundació sense afany de lucre i no per una societat anònima com fins ara.
Segons publica el diari digital 'Crónica Global' i han confirmat a l'ANC fonts del centre, el nou director general del Clínic, Josep Maria Campistol, va explicar que s'està treballant sobre aquesta possibilitat en la reunió que va tenir aquest dimarts amb el comitè d'empresa del centre. El possible trasllat i canvi de fórmula jurídica encara no tenen ubicació ni data.El centre Barnaclínic ha estat molt discutit tant dins com fora del Clínic per la possible confusió entre els usos públics i privats d'un i altre centre, ja que Barnaclínic utilitza per a client privats les instal·lacions, personal i recursos materials de l'hospital públic a canvi d'un preu determinat.






