C's demana a la Generalitat posar en marxa una campanya per sensibilitzar sobre l'autisme
La formació insta a "dotar de personal suficient" els centres escolars perquè els nens que pateixen aquest trastorn puguin fer ús del menjador
ACN L'Hospitalet de Llobregat.-Coincidint amb el dia mundial per la conscienciació sobre l’autisme, Ciutadans ha demanat a la Generalitat de Catalunya "engegar una campanya institucional per informar i sensibilitzar" sobre aquest trastorn. La líder d'aquesta formació a Catalunya, Inés Arrimadas, ha explicat aquest dissabte des de l'Hospitalet de Llobregat que C's ha registrat al Parlament dues propostes de resolució que insten al Govern català a "dotar de personal suficient als centres escolars perquè els nens diagnosticats amb Trastorn d'Espectre Autista (TEA) puguin fer ús del menjador escolar i garantir així la igualtat entre tots els alumnes".
Inés Arrimadas ha explicat que les prioritats de Ciutadans són "les polítiques socials, l'ocupació de qualitat i la lluita contra la corrupció" perquè, segons la líder d'aquesta formació, "el dia a dia dels ciutadans no té res a veure amb continuar sent catalans o espanyols". Arrimadas posat com a exemple el treball del Grup Municipal de C’s a L’Hospitalet sobre el Rebut de l'IBI. “A l’Hospitalet existeixen pisos de pobres que paguen impostos de rics i des de C’s es treballa perquè l'impost que paguin les famílies sigui conforme i raonable a la realitat social d'aquests últims anys”, ha explicat.Sobre l'amenaça al consum i la inversió per la incertesa política espanyola, Arrimadas ha manifestat que "C’s està posant els seus 3,5 milions de vots a favor del diàleg per aconseguir un govern i sortir d'aquesta situació de bloqueig i inestabilitat institucional".






