directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 28 d'octubre de 2026 05:36 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Empordà doble fletxa Divendres, 8 d'abril de 2016 15:51 h

Ingressa a presó un home que va atracar amb un martell una benzinera d’Ullà

Va amenaçar l’empleat de l’establiment i es va emportar 290 euros

ACN Ullà.-Ingressa a presó un home de 29 anys de nacionalitat espanyola i veí de Gualta que va atracar una benzinera situada dins del municipi d’Ullà, al Baix Empordà, el 20 de març. Els fets van succeir pels volts de les tres de la tarda quan el detingut va amenaçar l’empleat de la benzinera amb un martell. El treballador, atemorit davant l’agressivitat de l’atracador, va donar-li 290 euros que hi havia a la caixa enregistradora. Els Mossos d’Esquadra van iniciar una investigació que va finalitzar el passat 29 de març quan van localitzar i detenir a Gualta el presumpte autor del robatori. L’home, amb nombrosos antecedents per robatoris amb violència, va passar el 31 de març a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de La Bisbal d’Empordà que va decretar el seu ingrés a presó.

L’atracament es va produir el passat 20 de març, al voltant de les tres de la tarda, en una benzinera de la població d’Ullà. Els agents van iniciar una investigació per identificar el lladre i les indagacions van concloure el passat 29 de març amb la localització i detenció a Gualta del presumpte autor de l’atracament.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.