directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 23 d'octubre de 2026 17:16 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 9 d'abril de 2016 16:29 h

Domènech reivindica la confluència d'esquerres com el projecte que definirà el futur de Catalunya

Nuet afirma que ICV i EUiA participaran en la confluència "orgullosos de la seva història"

ACN Barcelona.-El portaveu d'En Comú Podem, Xavier Domènech, ha reivindicat el paper del futur subjecte polític d'esquerres en la definició de la nova Catalunya. Segons ell, el nou espai representarà la continuïtat del PSUC, que "va construir país". "Nosaltres no som gent que ens haguem d'incorporar a un procés. Som els que definirem com serà aquesta nova Catalunya", ha subratllat dirigint-se al plenari de la XI Assemblea Nacional d'ICV. "Per construir el PSUC del segle XXI aquesta nova realitat política ha de superar el que hem fet fins ara", ha assenyalat. En el mateix fòrum, el coordinador general d'EUiA, Joan Josep Nuet ha afirmat que tant ICV com EUiA participaran en la confluència "amb el cap ben alt i orgullosos de la seva història". "sí a la confluència i sí a ICV i a EUiA", ha remarcat.

Nuet també ha tingut paraules per al Partit Popular, que aquest dissabte ha reunit els seus principals dirigents a Barcelona. "Avui el PP ha desembarcat a Barcelona. Però aquest desembarcament no és del de Normandia, és el de Bahía Cochinos", ha ironitzat, tot afegint que, com el desembarcament a les costes de Cuba, els populars tampoc aconseguiran els objectius que tenen a Catalunya.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.